-
Odbierając zamówione produkty, Klient jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Uszkodzenia wynikające z niewłaściwego transportu powinny być stwierdzone jak najszybciej. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.
-
Wszystkie produkty jakie można kupić w sklepie www.techmix.com.pl posiadają gwarancję określona przez producenta. Gwarancja zachowuje swoją ważność wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura).
-
Reklamacja Klienta w związku z niezgodnością Produktu z umową sprzedaży może zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: biuro@techmix.com.pl. Udzielimy elektronicznej odpowiedzi na reklamację w terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia jej otrzymania lub skontaktujemy się telefonicznie celem ustalenia szczegółów postępowania.
-
Towar odsyłany do sklepu powinien być zapakowany w sposób najbardziej zbliżony do pakowania producenta w oryginalnym opakowaniu z oznaczeniami ostrzegawczymi.
-
W wyniku rozpatrzenia reklamacji Klienta możliwe jest:
-
obniżenie ceny Produktu,
-
wymiana na Produkt wolny od wad lub usunięcie wady Produktu,
-
wymiana Produktu na inny, pełnowartościowy z ewentualna korektą płatności,
-
odstąpienie Klienta od umowy.
-
-
Szczegółowe informacje na temat danych potrzebnych do wykonywania uprawnień z gwarancji (w szczególności nazwę i adres gwaranta) są przypisane do konkretnego produktu w sklepie.
-
Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.