POLITYKA PRYWATNOŚCI
Szanowny Użytkowniku,
Każdego dnia dbamy o to, aby korzystanie z naszych usług i serwisów było dla Ciebie komfortowe i bezpieczne. Z tego powodu przekazujemy Ci ważne informacje na temat tego, w jaki sposób wykorzystywane są dane zbierane podczas Twoich wizyt na naszej stronie internetowej.
Wiemy, jak ważne są prywatność i bezpieczeństwo. W Polityce Prywatności, którą Ci przekazujemy, wyjaśniamy, jakie dane i po co je gromadzimy oraz w jaki sposób je przetwarzamy, abyś mógł być pewien, że są u nas bezpieczne.
Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”). W związku z tym pragniemy zwrócić Twoją uwagę na kilka istotnych kwestii związanych z przetwarzaniem Twoich danych:
ADMINISTRATOR: Administratorem danych osobowych jest PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECH-MIX" UL. ZIELONA 7A, 76-200 SŁUPSK, NIP PL8390015768
CEL PRZETWARZANIA: Dane osobowe Użytkowników przetwarzane są przez Usługodawcę w celu prowadzenia Serwisu, w szczególności zapewnienia sprawnego jego funkcjonowania.
1. Jakie dane przetwarzamy i jakie dane o Tobie zbieramy
• dane zbierane podczas rejestracji - abyś mógł skorzystać z niektórych funkcjonalności oferowanych przez serwis, będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji poprosimy o Twój adres email, jakiego będziesz używał na naszej witrynie. Zostaniesz poproszony również o wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych; (obecnie funkcja wyłączona)
• dane zbierane automatycznie - podczas Twojej wizyty na naszej stronie internetowej automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, w szczególności Twój publiczny adres IP, twoje kliknięcia , sposób korzystania z naszych zasobów, informacje o urządzeniu końcowym: typ przeglądarki, system operacyjny, również przybliżoną lokalizację. Do tego celu wykorzystujemy oprogramowanie „Analitycs” dostarczone przez Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4 Irlandia
2. W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane?
Twoje dane osobowe będą przetwarzane:
• w celach analitycznych i statystycznych polegających na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług i wyświetlanych reklam (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
3. Dostęp do danych osobowych:
Dostęp do Twoich danych osobowych mają wyłącznie uprawnieni do tego pracownicy oraz podmiot zewnętrzny, która zapewnia ciągłość pracy serwisu. Posługują się Twoimi danymi wyłącznie zgodnie z naszymi poleceniami. W takich przypadkach wymagamy od podmiotów trzecich zachowania poufności i bezpieczeństwa informacji oraz weryfikujemy, czy zapewniają odpowiednie środki ochrony danych osobowych. Poza tym dane będziemy mogli przekazać tylko i wyłącznie upoważnionym do tego organom państwowym.
Lista partnerów mających dostęp do dodanych osobowych:
• E-soft: https://e-soft24.eu
4. Wykorzystywanie Twoich informacji przez naszych partnerów
Podobne działania w celach marketingowych podejmują nasi partnerzy, którym udostępniamy powierzchnię reklamową na naszych stronach. Wśród naszych partnerów znajdują się dostawcy technologii reklamowej.
Lista partnerów którym udostępniamy powierzchnię reklamową:
• Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4 Irlandia
Nasi partnerzy gromadzą i wykorzystują informacje określające Twój sposób korzystania z naszych serwisów. Dzięki temu wyświetlają reklamy najbardziej dopasowane do uzyskanych informacji oraz udostępniają je innym podmiotom wyświetlającym lub zlecającym reklamę w Internecie.
W związku z reformą prawa ochrony danych osobowych nasi partnerzy potrzebują Twojej zgody na działania, których dokonują na naszych stronach. W przypadku jej udzielenia nasi partnerzy będą mogli, w ramach uzasadnionego interesu, wykorzystać Twoje informacje także dla celów analitycznych służących ocenie skuteczności podejmowanych działań marketingowych. Pamiętaj, że ewentualna zgoda jest Twoją dobrowolną decyzją, natomiast brak jej udzielenia może wpłynąć na Twój komfort korzystania z naszych serwisów. Reklamy nieodpowiadające zainteresowaniom użytkownika są nie tylko nieatrakcyjne, ale i drażniące dla odbiorcy.
Zgodę udzielasz poprzez zamknięcie komunikatu (kliknięcie w przycisk "Akceptuję, nie pokazuj więcej"). Udzieloną zgodę możesz w każdej chwili wycofać, co jednak nie będzie równoznaczne z tym, że korzystanie z tych informacji do czasu wycofania zgody było niezgodne z prawem.
5. Prawa użytkowników
Zobowiązujemy się do poszanowania poufności danych osobowych użytkownika oraz do zagwarantowania mu możliwości wykonania swoich praw. Użytkownik ma prawo do:
• zażądania od nas dostępu do danych, które posiadamy odnośnie jego osoby
• zażądania od nas sprostowania danych, które już posiadamy – należy mieć na uwadze, że poprzez aktywne udostępnienie nam jakąkolwiek drogą swoich danych osobowych, użytkownik oświadcza, że są one prawdziwe i dokładne oraz że zobowiązuje się on powiadomić nas o jakiejkolwiek zmianie zaistniałej w tych danych
• zażądania od nas usunięcia swoich danych, w zakresie, w jakim nie będą już one potrzebne do celów, do których były przetwarzane
• zażądania od nas ograniczenia przetwarzania swoich danych, co w niektórych przypadkach oznacza, że użytkownik może zażądać od nas czasowego zawieszenia przetwarzania danych lub przechowania ich dłużej niż to potrzebne do chwili, aż będą mu ponownie potrzebne
• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
Jeżeli użytkownik udzielił nam zgody do przetwarzania swoich danych do dowolnego celu, ma również prawo do wycofania w każdej chwili tej zgody. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych osobowych.
W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. IX.
6. Wtyczki społecznościowe
Przy niektórych treściach w naszym serwisie mogą być stosowane tzw. wtyczki społecznościowe:
Facebook - Za pomocą tych funkcji możesz podzielić się poszczególnymi treściami ze znajomym z danych portalu lub je polecić. Przy przeglądaniu treści naszego Serwisu, w których zintegrowana została wtyczka społecznościowa, serwis społecznościowy nawiązuje bezpośrednie połączenie z naszą stroną. Poprzez to serwis społecznościowy otrzymuje m.in. informacje, że odwiedziłeś nas z danego adresu IP lub ID urządzenia. Następuje to niezależnie od tego, czy jesteś w danym momencie zalogowany lub w ogóle zarejestrowany w danym portalu społecznościowym. Gdy skorzystasz z wtyczek społecznościowych i np. polecisz artykuł bądź inne treści, serwis społecznościowy może przyporządkować te informacje do Twojego profilu. Jeśli nie chcesz, aby serwis społecznościowy przypisał wizytę na naszych stronach do Twojego danego konta użytkownika, powinieneś wylogować z danego serwisu na czas korzystania z naszego serwisu.
7. Formularz kontaktowy
Formularz kontaktowy z którego chcesz skorzystać, wymaga od Ciebie podania adresu e-mail. Jest to podstawowa forma, jakimi musimy dysponować, by móc odpowiedzieć Ci na zadane przez Ciebie pytanie. Wybierając drogę kontaktu z nami za pomocą formularza kontaktowego, jednocześnie wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. W dowolnym momencie możesz cofnąć udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, wystarczy, że nas o tym poinformujesz. Twoje dane osobowe będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celu złożenia drogą mailową odpowiedzi na Twoje pytanie.
8. Przez jaki okres będziemy przechowywać dane osobowe
Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania chyba że przepisy prawa wymagają od nas dłuższego ich przechowywania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub realizowania odpowiedzi na zapytanie, do czasu:
• zakończenia wykonywania umowy
• wycofania wyrażonej zgody, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda Użytkownika
• zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach.
9. Bezpieczeństwo danych osobowych
Administrator zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych dzięki odpowiednim środkom technicznym oraz organizacyjnym, mającym na celu zapobieżenie bezprawnemu przetwarzaniu danych oraz ich przypadkowej utracie, zniszczeniu oraz uszkodzeniu. Ponadto Administrator dokłada szczególnej staranności, żeby informacje osobowe były:
• poprawne i przetwarzane w sposób zgodny z prawem
• uzyskane tylko dla określonych celów i nie przetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami
• adekwatne, odpowiednie i nie nadmiarowe w stosunku do celów ich przetwarzania
• dokładne i aktualne
• nie przechowywane dłużej niż to niezbędne
• bezpiecznie przechowywane
• nie transferowane do państwa spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego bez odpowiedniej ochrony.
Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnione osoby.
10. Informacje dotyczące plików cookies
Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Użytkownika przeglądającego witrynę. Cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie z Serwisu – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin Użytkownika w Serwisie i dokonywanych przez niego czynności. Zapisywane są na urządzeniu końcowym Użytkownika (komputerze, smartfonie, tablecie itp.). Dzięki plikom cookie możliwe jest zbieranie danych statystycznych.
Informacje zapisane w plikach cookies pomagają w dostosowaniu zawartości strony internetowej do oczekiwań użytkowników. Przykładowo analityczne pliki cookies wykorzystywane są w celu analizy zasięgu naszych usług oraz zachowania użytkowników w szczególności ich preferencje i poziom satysfakcji co z kolei pozwala nam ciągle ulepszać nasze usługi internetowe.
11. W jakich celach stosujemy pliki cookies?
• Uwierzytelnianie - do identyfikacji zalogowanego użytkownika, aby wyświetlić mu właściwe informacje, odpowiadające jego zainteresowaniom
• Bezpieczeństwo - wsparcie mechanizmów zapobiegających nadużyciom w serwisach internetowych, w tym także wycieku danych zapewniając poufność przetwarzanych dla użytkownika informacji
• Poprawiające funkcjonalność
• Zapamiętywanie Twoich ustawień i wyborów. Niezależnie od powyższego poprzez tzw. wtyczki społecznościowe, zapewniają one użytkownikowi funkcje, ważne informacje oraz treść zgodną z jego indywidualnymi potrzebami.
• Reklamowe - służących pokazaniu użytkownikowi interesującej go reklamy, na stronie. Możemy także wykorzystać pliki cookies, aby dowiedzieć się, czy użytkownicy, którzy widzieli reklamę, odwiedzili w rezultacie witrynę reklamodawcy.
• Wydajność, analiza oraz badania - pozyskania wiedzy badania jak dobrze działają nasze strony internetowe zrozumienie, i ciągłą poprawę produktów, funkcji oraz usług. Powyższe zachodzi między innymi w czasie, gdy użytkownicy wchodzą na techmix.com.pl z innych witryn, aplikacji lub urządzeń podczas pracy na komputerze lub innym urządzeniu.
12. Instrukcja zarządzania plikami cookies
Większość przeglądarek umożliwia użytkownikom kontrolowanie plików cookie w ustawieniach prywatności.
Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookie, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla Uwierzytelniania, Bezpieczeństwa, utrzymania Preferencji Użytkownika, utrudni korzystanie ze stron internetowych, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie z tych stron.
Aby wyczyścić dane z aplikacji mobilnych, w zależności od systemu, jaki jest zainstalowany na urządzeniu mobilnym, należy:
Dla systemu Android:
1. Wejść w Ustawienia
2. Przejść do Aplikacji
3. Wyszukać daną aplikację
4. Wybrać Pamięć
5. Wybrać opcję "Wyczyść dane"
Dla systemu iOS:
System iOS nie pozwala na czyszczenie danych aplikacji. Jedynym rozwiązaniem jest usunięcie i ponowne zainstalowanie aplikacji. Można to zrobić na dwa sposoby:
1. Wchodząc w Ustawienia, następnie w Ogólne i w Pamięć. Tam należy wyszukać daną aplikację, wejść w jej ustawienia i zaznaczając opcję "Usuń aplikację".
2. Przytrzymując palec na ikonce danej aplikacji do momentu pojawienia się "X" w lewym górnym rogu aplikacji. Klikając w "X" usuwa się aplikację wraz z danymi.
Platforma desktop